15:00

Po prostu: babskie czytanie


Dzisiaj słów kilka o książkach, które przeczytałam w ciągu ostatniego roku, ale do tej pory nie pojawiły się na blogu. I to tylko ze względu na moje lenistwo, które ostatnio jest nie do okiełznania...
Wszystkie poniższe tytuły mogę z czystym sumieniem polecić. Króciutko je opiszę, by łatwiej Wam było wybrać to, co trafi w Wasz gust.



Izabella Frączyk Jak u siebie. Eliza, pielęgniarka w ekskluzywnym domu seniora na Marcowym Wzgórzu, zupełnie nieoczekiwanie otrzymuje spadek. Jedna z podopiecznych postanawia przekazać ulubionej opiekunce dorobek swojego życia. I tak Eliza zostaje właścicielką zrujnowanego hotelu o podejrzanej reputacji. Poukładany świat dziewczyny staje na głowie... Ciepła, lekka i bardzo przyjemna lektura. Nie obędzie się bez czarnych charakterów, nieoczekiwanych zwrotów akcji, rozstań i powrotów. Przy okazji sporo dowiedziałam się na temat hotelarstwa i prowadzenia restauracji...



Katarzyna Michalak trylogia autorska. Już w trakcie czytania pierwszej książki z serii, czyli Pisarki, wiedziałam, że nie poprzestanę na pierwszym tomie! Tytuły kolejnych dwóch to Zagubiona i Marzycielka. Jeśli lubicie się wzruszać- to jest to idealna lektura dla Was. Weronika i Wiktor, dwoje młodych ludzi, którym już w dzieciństwie los pokazał swe okrutne oblicze. Wraz z kolejnymi stronami trylogii stajemy się obserwatorami ich wzlotów i upadków, cierpienia i szczęścia. Siła Weroniki, jej determinacja, jej wiara w miłość są dla mnie absolutną inspiracją. Trylogię autorską przeczytałam jednym tchem. 




Nie możemy obrażać się na los, że dla jednych jest łaskawy, dla nas zaś parszywy. Takie wylosowałyśmy karty. Nasza w tym głowa, by mimo wszystko wygrać nimi życie... 
Pisarka str 189



Polak wybaczy drugiemu Polakowi wszystko: zdradę, kradzież, łgarstwo. Głosowanie na PiS, tudzież na PO. Nawet morderstwo. Z trudem, bo z trudem, lecz morderstwo także. Jednego tylko rodakowi nie jest w stanie wybaczyć: sukcesu.
Marzycielka str 199

Camilla ckberg Złota klatka. Generalnie jak widzę, że książka jest opisana jako thriller psychologiczny, to dwa razy się zastanawiam, czy faktycznie po nią sięgnąć. Nie jest to mój ulubiony gatunek literacki, choć trafiłam  już na  perełki  wydawnicze, które mnie przekonały, że czasem warto zaryzykować. W przypadku tej książki magnesem było nazwisko autorki. I nie zawiodłam się!!! Faye, główna bohaterka, ma wszystko: urodę, wykształcenie, cudownego męża, uroczą córeczkę i luksusowy apartament w najlepszej dzielnicy. Pozory, jak to pozory... najczęściej mylą... Pewnego dnia Jack, mąż Faye i Julienne, ich mała córeczka, nie wracają z rejsu łodzią. W mieszkaniu pary policja dostrzega ślady krwi... Trzymająca w napięciu, zaskakująca fabuła sprawi, że nie oderwiecie się od czytania. Rewelacyjna lektura z mądrym przesłaniem dla wszystkich kobiet...




To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że znajdziecie dla siebie coś interesującego. Pozdrawiam. Wiecznie Zaczytana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © W Molikowie , Blogger