19:49

COGGY- GRA LOGICZNA OD SZÓSTEGO ROKU ŻYCIA

Coggy- Kółka zębate, czyli gra logiczna od szóstego roku życia



Szukacie ciekawej zabawki dla swojego dziecka? Coggy może się Wam spodobać.
My, rodzice, jesteśmy wszyscy do siebie bardzo podobni. Mamy podobne problemy i chcemy dla naszych dzieci tego samego. A jednak jesteśmy różni, bo wybieramy różne drogi rozwiązywania problemów i osiągania celów. Nie mam pojęcia dlaczego tak poważnie rozpoczynam ten wpis. Może dlatego, że świąteczna gorączka zakupowa już za nami, a ja patrząc na ludzi (w przedświątecznym szale) myślałam o tym,  jakimi pobudkami kierują się dokonując wyboru prezentów. Zwłaszcza tych dla dzieci. 


Teoretycznie każdy chce by dziecko było z podarunku zadowolone. Bierzemy też pod uwagę zasobność naszego portfela. Czy tylko to? Niektórzy wybiorą to, co jest aktualnie najmodniejsze, najdroższe lub najbardziej pożądane. Kupują zabawki na pokaz, by dziecko mogło pochwalić się w przedszkolu, czy szkole. Moda jednak, niestety, błyskawicznie się zmienia. Dziecko pobawi się tydzień, dwa, lub miesiąc i rzuci zabawkę w kąt. Inni kupują to, o czym sami marzyli w dzieciństwie, a co wtedy było dla nich nieosiągalne. Ja jestem jedną z tych osób, które starają się w tym wszystkim  zachować zdrowy rozsądek i balans.

Jeśli myślicie podobnie jak ja, czytajcie post dalej. Jeśli macie inne zdanie, pewnie nie znajdziecie tu nic ciekawego dla siebie. Dlaczego? Ponieważ chcę Wam dziś zaprezentować grę, która nie jest najmodniejsza, najdroższa i z całą pewnością Wasze dziecko nie wywoła nią eksplozji fajerwerków wśród znajomych. A jednak, moim zdaniem, jest  warta uwagi. 

Producentem zabawki jest firma Fat Brain Toy Co. Jest to gra logiczna, przeznaczona dla jednej osoby. W niewielkich rozmiarów pudełku znajdziecie kółka zębate oraz książeczkę z zadaniami. Zadania mają cztery poziomy trudności. Na czy polega gra? Dziecko musi odwzorować układ kółek przedstawiony na obrazku. Każde koło można przemieścić o 255 stopni. W opakowaniu znajduje się 40 kart pracy.


Dlaczego właśnie ta gra przykuła moją uwagę? Po pierwsze wyróżnia się swoją budową, strukturą (mam tu na myśli zestaw połączonych ze sobą kół, które można obracać). Posiada walor edukacyjny, zachęca dziecko do myślenia, pomaga ćwiczyć cierpliwość, spostrzegawczość i umiejętność logicznego myślenia. Jest dla dziecka atrakcyjna wizualnie i posiada różne poziomy trudności, co oznacza, że nawet jeśli w pewnym momencie zabawka się znudzi, bądź zadania okażą się zbyt trudne, po jakimś czasie dziecko do niej powróci. Niewielkie rozmiary Coggy sprawiają, że bez problemu można zabrać ją na wyjazd, do samochodu, czy samolotu. A wszyscy doskonale wiemy, jak marudne potrafią być nasze pociechy podczas dłuższych podróży. Z doświadczenia wiem, że doskonale sprawdza się także w domu. Kiedy jestem zajęta i nie mogę poświęcić dziecku czasu, daję synowi Coggy. On się nie nudzi, ja mogę robić swoje. Co jakiś czas tylko  podchodzi, żebym sprawdziła, czy dobrze wykonał zadanie. 


Na koniec  dodam tylko, że gra nie zrujnuje Waszego domowego budżetu. U nas się sprawdziła. Pozdrawiam. Wiecznie Zaczytana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © W Molikowie , Blogger